31 dec. 2007

Nyårsafton 2007

Förlkyld & ont i gallan....det är tur jag har mina Monkeysar att roa mig mig..det är faktiskt det roligaste jag stickat på länge! Går ju riktigt bra...mot vad jag förväntat mig. Synd bara att jag hade så trist garn...men de blir nog fina till slut. Funderar på att ge bort dem till H när de är klara...hon önskar sig ett par riktigt varma sockor..och det tror jag dessa blir..det är ju 80 % ull i garnet.

K kom i förmiddags och skulle fixa till sina naglar...men jag orkade inte riktigt..så vi blev sittandes och stickade istället...och jag fick låna hennes alla tidningar med mönster att "dregla" i.. :). Trevligt...vi hinner sällan umgås på "vanligt" vis.
Nyårs-supén kommer troligtvis bestå av hämtmat från nån go´resturang. Orkar inte laga mat...och mannen hinner inte...han har fullt upp med jakten och dess byte idag.
Gott Nytt År
önskar jag Alla!

3 kommentarer:

Bibblostick sa...

Jag tycker det blir jättefint med ditt "trista garn".

Unknown sa...

Tack.

Det blir nog bra i slutänden.

Hanna sa...

Jag håller med - det blir jättefint med ditt "trista" garn.