2 jan. 2008

Monkey´s 2

"Börja om från början...börja om på nytt".. *tra la la*...
Skam den som ger sig... ;-)
Ja..så var det så att mitt gråa garn troligtvis inte räcker till...(jag vet att det finns nåt mer i gömmorna..men lusten att leta fanns sig inte till rätta)...så jag började om på ny kula.
Vis av alla bloggar jag lusläst så gör jag nu båda sockorna samtidigt...
...hade ingen aaaning om att det fanns ett namn på detta fenomen (SSS Second Sock Syndrome) att inte orka/vilja göra socka nr 2 *hi hi*...men nu känns det ju bra...att inse att det inte bara är jag som drabbas av detta :)
Riktigt, riktigt roligt att surfa runt bland alla "sockvänner" och många fler och kolla in dagsläget. Och jag får en massa bra tips och råd på köpet!
I löööv sockklubben!
I morgon,torsdag bär det av till Stockholmia och GARNBUTIKER så klart!
Jag ska frossa loss ordentligt...garn är ju inte så tungt att bära, eller hur? :-)

1 kommentar:

Soili sa...

Gillar färgen på garnet.Mönstret framträder.Annat är det med mitt garnval*suck*men jag ska satsa på ett par till,och då i en lite mönstervänligare färg.