17 apr. 2010

Garter Yoke Cardigan






det är vad som stickas just nu.

4 kommentarer:

Marianne sa...

Den skall jag ju också snart börja på ;) köpte mönstret för någon vecka sen... spännande att följa hur din blir, vad har du för garn?

Unknown sa...

Kul!
Jag stickar i det här garnet:

http://www.garnkorgen.se/index.php?cPath=492_494

Ulrika talade sig så varm om det att jag var "tvungen" å testa :-)

Än så länge är jag hel-nöjd!
Men jag stickar inte HELT efter mönstret...jg har bara 3 knappar...vill ha en "öppen" kofta...och så gör jag inte fingur-formningen i sidorna...

Ulrika sa...

Å den vill jag också sticka, men största storleken i mönstret är preciiiiis för liten och jag åååååårrrrkarrrr inte räkna. Uff.

Kramelikram!

Unknown sa...

Oj då! Då blir den nog för liten för mig med :o

Får väl ge bort den i så fall.