24 feb. 2009

Vardagslycka!

Mitt första Hemlis-paket har kommit idag! Weeee! :-)
Vilket paket!
Hur fint och genomtänkt som helst.
Min hemlis har verkligen tänkt till :-)
2 nystan härligt Visjögarn i våriga färger..och grönt är ju en favorit, och Visjö är ju så mjukt och gosigt.
1 stor snygg träknapp.
Ett mönster på en tröja...att konstruera storlek själv..en utmaning, må jag säga...men åh, så kul. Dessutom ska den stickas uppifrån och ner.
Ett paket te "Himlagott", det luktar verkligen himmelskt.
Ett paket god choklad med namnet "Kattetunger" :-)
OCH
en mus till missarna.
Den här är mycket finare än de riktiga de brukar ta in!

TACK, kära Hemlis!
Paketet är mitt i prick och förgyller verkligen min vardag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad rolgit att du tycker om paketet! Det var jätteroligt att fundera ut presenter till dig. :-)

Hälsningar
din Hemlis

Unknown sa...

Hej hej! Jag har fått jättesnygga naglar ;o)