25 mars 2008

Jisses, vad det snöar här. Vi är mer insnöade än vanligt * ha ha*...
Så mycket snö som det kommit idag, har vi inte sett på hela vintern!
Jag gillar inte snö....men jag har annat att glädjas åt.
Mitt 2:a hemlis-paket te x:
mjukt härligt mohairgarn...grönt te (snällt mot magen)
pärlor, klistermärken med katter (naturligtvis) :-)
och fint kort med enkelt mönster bifogat.
Tack, snälla hemlis!
Det värmer på alla möjliga vis :-)



I löööööööve mitt nya garn från Sannsticks.
Färgen är helt underbar!
Nu när våren är på G så känns det som jag drar mig mer och mer åt
skarpare, klarare färger såsom denna, orange mm.
När jag lämnar den mörka årtiden bakom mig så lämnar därmed de murriga
färgerna till fördel för gladare.

Det ska bli en sån här...tror jag...


Tittut!

4 kommentarer:

Bland garnnystan och sytråd sa...

Sicket härligt grönt garn! Riktigt vårigt.

Anonym sa...

Färgen på garnet hos Garntussen........ Hennes torgvantar... leta hos Catarina Gunnarsson......... I Färila...

STEP nr 43 är färgen som gäller!

Anonym sa...

Hej! Jag är inte klar för att skicka dina monkeysar idag, snyft. Kan jag få en veckas dispens? Jag funderade på att skicka en kattunge eller nåt kattbetonat för att få mer tid....Din monkeysfriend

Unknown sa...

Hej, Anonym.
Jag har inte alls bråttom..ta den tid du behöver..det är helt ok. :-)
Jag hade till och med glömt...så det blir som en liten "bonus" när det väl kommer :-)