4 jan. 2015

Plötsligt händer det...

 Det var länge sedan nu.
Livet kom emellan...på alla möjliga och omöjliga vis.
Har inte känt någon som helst inspiration att blogga.
Hur det blir fortsättningsvis återstår att se.

Jag stickar i alla fall...ska försöka samla tankarna på vad som möjligtvis blivit klart...och kanske kommer det i bloggen så småningom :-)

Just nu stickar jag på Outlier, inspirerad av Marias fina variant.
Rotade igenom garnlagret och fyndade lite. Håller tummarna för att det räcker.

Och så vill jag göra en sån här, garnet ligger och väntar.
Och en sån här...
Och..och...tja, inspiration finns det gott om :-)





Mina Orkidéer missköter jag efter bästa förmåga...och det tycks vara det som funkar, för det blommar alltid i någon av dem.
Just nu tre fina...och ett par till med knopp.






Inga kommentarer: