1 apr. 2014

Shoppat loss




Har prenumererat på Interweave Knits länge...men av någon anledning (slarvmaja) så blev det ett uppehåll och jag missade vinternumret. På Grötö fick jag tillfälle att bläddra i det...och det fanns ju bara en massa vill-göra-saker i den! Nu har jag äntligen fått tag i det...det heta numret :-)




Shoppade loss lite..eller..hm..ganska mycket, på garntorget. Men ALLT jag köpt har ett planerat projekt. Och jag har redan börjat på två.
Nu ska jag bara ta tag i den där disciplinen..så det blir färdigt också.




Här har jag gått loss på Easy Knit´s sortiment. Men allt är inte till mig.."bara" det orangea.


1 kommentar:

Catja sa...

Mycket fint du handlat på Grötö. Jag har börjat som du också att inte bara impulsivt köpa garn utan verkligen köpa till planerade projekt. Hyllorna här hemma svämmar över. Nu ska jag sticka ner stashen en smula.