22 jan. 2014

Och där sprack det...

..ja, alltså...det där med ett nytt blogginlägg varje dag efter listan.
Det kallas visst livet...det där som kom emellan. Som påverkar en åt olika håll...i det här fallet nedåt. Blogglustan försvann med orken. Men...jag brukar inte gnälla, gillar själv inte att läsa gnäll...
Jag tar vid och fortsätter med gårdagens (21:a) rubrik på listan, för den passar in bra, utan att gnälla för mycket.

21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen.

Det är när jag vaknar en morgon (det betyder att jag sovit ok) utan den förbannade nack-och huvudvärken (vilket inte händer så ofta nu för tiden). 
Då "slår jag klackarna i taket" (näää..det gör jag inte...så vig är jag inte, får väl kasta upp en doja i taket *ha ha*) och njuter av en helt vanlig dag.



Inga kommentarer: