3 maj 2012

3-i-1


Ibland blir allt bara så RÄTT!
Som mitt sista Hemlis-paket som kom igår.
Allt är så JAG. 
Från det lilla GRÖNA måttbanet till de godisdoftande tepåsarna. Däremellan, 3 ljuvliga Rowan Silky Tweed i MINA färger, 2 bollar Scarlet ( 58 % Lin, 26 % Viscose, 16 % Bomull ) i MIN färg.
Lite otippat fick jag 2 olika ekologiska kryddblandningar. Tuscany Spice Mix och Skyddsängels blom- och kryddblandning. Doftar ljuvligt gott båda två. Mycket uppskattat!
2 fina knappar, varav en GRÖN.
2 olika sorters choklad (ej med i bild av "naturliga" orsaker) :-)

 TACK MIKAELA
( du är förlåten) *fniss*





Jag, som i vanliga fall aldrig vinner på lotteri, har vunnit hos Garnomera!
En härva Manos Lace i precis den färg jag gått och "pillat" längtansfullt på!
TACK, fru Fortuna :-)






Och så har jag ju varit i Omberg på 2-ändsstickningskurs.
Jag har inga egna bra bilder (som vanligt glömde jag kameran) men jag hänvisar till Ulrikas inlägg.
Hon gör det så bra :-)
Här kan ni läsa. Och här, här, och här.



1 kommentar:

Mikaela sa...

Så glad jag blir att du tyckte om paketet :) Kram!