1 apr. 2012

Grötö

Nu är det en vecka sedan jag kom hem från Grötö.
Det finns  mycket att säga om den helgen...
...jag sammanfattar med: Fantastisk!

Återseende av goda vänner.
Nya bekantskaper.
Garn, garn, garn.


Min rese- & rumskamrat!


Första & sista dagen kunde man njuta av solsken.


Annuska spinner!





Några av Tant Koftas koffertar. 


Som det ska va!


Tävling: snabbaste stickaren!


And the winner is: en överväldigad Marianne Fröding! 








 Tant Kofta/Lotta Blom








 Ett annorlunda sätt att sticka på. Ångrar jag inte gick workshopen. Men fler tillfällen kommer :-)


En sådan vill jag absolut göra någon gång i mitt liv.





 Tant Grön, Tant Brun & Tant Gredelin!




1 kommentar:

Stickeri Stickera sa...

Åh, vad fina bilder du tog! Kul att ses innan Fattigskogen och förhoppningsvis så ses vi ju på annandagen :)