14 juni 2011

Dessa skrivna instruktioner är tillgängliga från Simple Woman's Daybook där man varje tisdag är välkommen
att delta i firandet av skönheten i vardagliga ögonblick omkring oss.













 Tis 14 juni 2011


Outside my window...är det gråmulet men friskt i luften. Skönt!

I am thinking...på att jag har alldeles för lite sticktid...det är så mycket jag vill göra!

I am thankful for... att jag kunde följa med sonen på fotbollsmatch idag...det var mycket länge sedan sist.

From the kitchen... hmm...idag blev det visst hämtmat...har ingen inspiration just nu att laga mat. Booring!

I am wearing... en svart tunika.

I am creating... just idag har jag börjat sticka ett par "solskenssockor"...är det grått ute får man lysa upp tillvaron på annat sätt :-)

I am going... ska strax gå och lägga mig...kl är sent när jag skriver detta och i morgon är det arbetsdag-

I am reading... lyssnar på ljudbok. "Jordens väktare" av Dan Buthler & Dag Öhrlund.

I am hoping... att tiden går jättefort fram tills det är dags för semester,...för jag läääängtar efter ledighet!

I am hearing... kurrandet från en av mina missar, Sixten, som ligger intill mig på skrivbordet.

Around the house... behöver gräsmattan klippas.

One of my favorite things... min iPhone, helt klart.

A few plans for the rest of the week: just nu är väl planen att jobba...

Here is picture  thought I am sharing... 










1 kommentar:

Dödergök sa...

Sjukt snygga strumpor.
Vad är det för mönster?