21 feb. 2011

Helgen som varit, har vart helt fantastiskt!

Den började i fredags med "Vin & Deli"-mässa i Karlstad. Jag har inte roat mig, dock, utan jobbat.
Och efter att ha blivit "överkörda av expresståget" så undrar man ju, om Karlstads-borna aldrig sett en ost förut(?)!
Det var helt enkelt Crazy! Vi har rutin på mässor nu..och ändå..blev vi "tagna på sängen"!
MEN...nu får ni inte tro att det BARA var jobbigt...för det är riktigt roligt att jobba på mässor.

Sedan, på lördagen åkte jag och familjen till Stockholm, till "nya familjen" ,och hade det hur gott som helst!
Visst, vi har träffats ganska många gånger nu...men inte alla samtidigt.

"Nya familjen"..vad är det då?
Tja..det är en historia som sträcker sig så långt bakåt som till min morfar...eller faktiskt min morfars mamma...men...den historien är alldeles för lång och faktiskt ganska annorlunda...så den tar jag inte här.

Men så mycket kan jag säga, att det handlar om återfunna familjemedlemmar som man bara visste fanns, ,men inte var, när, hur osv.
Det har blivit en fantastisk återförening!

Igår, var jag fortfarande pigg av all energi det gav...men idag är jag TRÖÖÖÖTT! 
Så idag ska jag bara vara ledig.
(jag upptäckte en sak...äkta Skumpa är drycken för mig :-)  )


Avslutar med linslus & icke linslus :-)



vill ej vara med på bild
:-)

Inga kommentarer: