1 jan. 2011

Det börjar ju bra..

 ...det nya året, med en award!

 

Man ska nämna 3 favortit-sysslor/intressen & sedan sända den vidare till 5 st bloggare.

  1. Stickning har blivit något av en passion, jag inte kan vara utan. Det är terapeutiskt, meditativt & tillfredsställer just nu min skapande ådra, oavsett om jag stickar efter mönster eller fristilar. Den senaste tiden har jag dock känt mer & mer "kan själv"...dvs jag kanske utgår ifrån något mönster...men sedan blir det i alla fall så att jag modifierar om. Är sugen på att lära mig mer om nålbindning, som jag bara har provat på lite grann och tyckte var kul.
  2. Djur, och framför allt katter ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Ett liv utan katter skulle vara ett väldigt tomt & trist liv. Just nu har jag 8 katter som jag har nöjet att få bo hos  :-)   Har väldigt svårt att säga nej till nödställda djur...emellanåt är det rena rama "djur-akuten" här hemma! Det kan vara katter, får/getter, harungar osv
  3. Är mkt intresserad av det "alternativa" vad det gäller den kropp & själ vi har här och nu, men även det som "komma skall" . Det mediala och vårt "6:e" sinne  är en självklarhet för mig.
    Vet att detta är ett "brännande" och ibland känsligt ämne...men jag står för den jag är och vad jag tycker och tror på. Det är en del av mig, helt enkelt.

 Det var det.
Att sända awarden vidare, är som vanligt jätte-svårt. Jag kan inte välja, helt enkelt! Därför gör jag som vanligt.
Jag delar med mig av den, rakt ut i cyber.


TACK, Tvärslå
som gav den till mig!

Inga kommentarer: