14 okt. 2010

 Bloggen äär inte död...inte jag heller...men jag har inte riktigt tiden...känns det igen?  
I alla fall...jag har köpt några härliga skinn från K...och det blev ju ganska poppis...
Fideli bäddar ner sig och har det gött!






Mitt tvåändssticknings-projekt fortskrider...låååångsamt....en vante klar,...en kvar att göra.


Jag har fått en väldoftande gåva av K..så numer går jag omkring och doftar Pion! :-)


Jag har investerat!


Jag stickar varma raggisar...



...till mina nya gummistövlar...och i dem finns numera även sulor av ull! Jag tänker INTE frysa...


Ett par Veyla är på G...till någon i min närhet som ska gifta sig i vinter.
...and so on. 
Livet..det pågår för fullt...och vissa dagar hinner man inte riktigt med....andra är det lugnare. Vissa dagar hinner man inte sticka en enda maska...vissa hinner man riktigt många.
Ha det gött-gött...tills vi ses igen!

3 kommentarer:

Knyppeltanten sa...

Sådär varmt och gosigt skulle jag också vilja ligga.

The Willow Fairy sa...

Myspys kisse.

Knyppeltanten sa...

Tack för en underbar dag