22 apr. 2010


Kl 5 i morse var hela vårat landskap täckt av blötsnö..och det yrde runt för fullt i luften!
Kl 5 i morse var det dags för nattamat i ladan.
Det betyder att jag har sovit i min egen säng i natt...i lugn och ro.
VARDAGSLYX!
Men nu är (o)djuren inne i köket igen...
och det har varit morgon-cirkus!
De är busigare än busigast!
Hoppar, skuttar, gör piruetter, springer & galloperar, stångas...
Till slut ORKAR man inte skratta mer!
De är bara 3 & 4 dagar gamla...och FULLA av energi.
Särskilt Ebba...hon är faktiskt helt CRAZY!
Nu ska jag sticka lite...passar på när de sover och jag får vara ifred.

1 kommentar:

Paradiset Kaos sa...

Det måste vara skönt att se att de är fulla av energi, men jag kan förstå att det är lite trångt i köket.
Skönt att du fick sova i den egen säng i natt.
Här kommer det också ner snö och det är inge roligt alls.
Men det kommer väl en vår efter detta?