26 apr. 2010

I dag var det riktigt roligt att gå till postlådan!
Inte bara fönsterkuvert...utan lite "balsam" till stickerskan i huset också :-)
Jag har tydligen (glömt) börjat pernumerera på "Yarn Forward"...och med den kom det ett supermjukt nystan "Supersoft Merino" från Colour Mart med tillhörande sjalmönster!
Härlig bonus!
Weee!



Och så kom andra paketet från "Hazel Knits Sock Club", med ljuvliga garner!
I paketet låg det 2 kort, varav det ena har en underfundig text.
Mer av dessa kort kan du se på bilderna nedan.
Korten kommer från knitterella.com



Klicka på bilderna för att se texten bättre.










Ville har en skön stajl när han sover.

Viktor & Ebba har nu flyttat ut till ladan och de andra fåren och getterna.
De bor i en egen box och jag har tagit ut den gamla utslitna klöspelaren som de tyckte om att sova i.
Nu känner jag att jag börjar få lite egen tid igen...när jag inte jobbar förståss...vilket jag gör ganska mycket just nu.
Men jag klagar inte...har ett jättebra jobb som jag trivs utmärkt med.
Nu ska jag tända pannan...hämta sonen på fotbollen... hämta en lånebil, för min håller på att braka ihop...igen...och kanske, kanske hinner jag få lite glamour med "Svenska Hollywoodfruar"...
...mata "bebisarna"...sen i säng...
...för att sedan gå upp i ottan och mata "bebisarna"...sen iväg till jobbet...
Ha´de!

Inga kommentarer: