20 feb. 2010

Massproduktion!

Så här kan det gå när man är sugen på allt möjligt! En strumpa av varje sort klar...sen börjar jag med nån ny jag blir sugen på...
...men rätt vad det är så har jag en hel bunt sockor klara :-))


Jag har färgat lite igen...men har inte kunnat tagit några bra bilder på det färdiga resultaten än. Här ser man hur det ser ut när det ligger och "gottar till sig".
Och så är jag galet sugen på att sätta stickorna i detta! *slurp*

För övrigt så lunkar livet på i sin gilla gång. Vintern är vacker...men nu stämmer det inte riktigt. Fåglarna sjunger vårsånger, fåren skuttar vårystert inne i ladugården, katterna är inne hela tiden och har en massa överkottsenergi... och snön bara vräker ner och blåser igen så man blir mer insnöad än vanligt ;-O

2 kommentarer:

The Willow Fairy sa...

Vilken underbar vårinspirerad zauberball - den har jag inte sett innan

Ulrika sa...

Ojoj så mycket fint! Tjuuuusigt!

Här har det varit strålande sol, knallblå himmel och -22 idag- Vackert!

Kraaam!