6 okt. 2009

På G...

Jag har insett att:
ju fler påbörjade projekt...desto bättre mår jag!
Knepig ekvation...men så är det bara.
Skönt att jag rett ut det med mig själv...nu behöver jag inte ha dåligt samvete eller ågren för att jag påbörjar nya saker fastän jag redan har x antal UFO:n ligger.

Detta ska bli en tröja enligt modell "Crazy". ..
..mönstret...det har jag komponerat allt-eftersom jag kommit framåt.
Bra böcker att hitta mönster i har jag i min digra stickboks-bokhylla :-)
Garnet är M&K Eco Ull...



...som nu finns att gosa med och köpa hos Karin på Ateljé Norrgården.





Det här...ska bli en Central Park Hoodie...stickar i Araucania Nature Wool.

4 kommentarer:

Ingalill sa...

Mysko!
Jag vill se vad Atelje Norrgård har mera för garner men sidan är suspended! Finns det någon mera adress än den du har skrivit in på sidan?

Unknown sa...

Gud vad snygg hoodien är, precis min smak...

The Willow Fairy sa...

Är det så man stillar sitt dåliga samvete - bra tips...

Boel sa...

Åhhh jag vill till Karin och klappa garn och prata och skratta. Skit att det är 20 mil till er.
Härlig inställning du har till stickandet!