23 okt. 2009

LYCKA
är när älsklingen som varit borta i 5 månader kommer åter!




Gosemojs!

5 kommentarer:

The Willow Fairy sa...

5 månader - det var en lång semester. När jag var liten hade vi två katter som egentligen inte var våra, men de bara flyttade in. De var borta från april/maj ungefär och sedan kom de tillbaka i början av oktober. Sommarkatter tycker jag inte man ska ha, men vinterkatter verkar vara något de själva väljer att vara ibland.

Knyppeltanten sa...

Helt underbart, jag vet vilken lycka det är. Hon är vacker.

Agneta sa...

åhh så underbart...oroar mig för min lilla rymmare hela tiden

Efwa - Medea sa...

Ååh vad härligt det måste kännas. Katten ser så mysig ut. Saknar mina gullekatter lite nu när jag ser din. Men de är i Sverige. Väl omhändertagna av min 19-årige son.

Stickeri sa...

Oh vad trevligt med en återsprungen katt. Jag har haft katter. Till och med en som försvunnit, men ingen som kommit tillbaks igen, mer än efter 3 dar eller så.
Tack för intressant färgning igår förresten :-) Bildbevis kommer på min blogg så snart garnet torkat...