28 juni 2009

Jobbdag - biokväll

Efter ett dagsverke på lördagen beslöt vi oss (dottern & jag) för att åka in till staden (Örebro) för att besöka biografen.
Det blev stora snacks-frossan i sällskap av Sandra Bullock i filmen "The Proposal".
Den var helt ok...en sån där "feelgood" film med många goa skratt. Värd att se.

Alldeles i närheten av biografen ligger det vackra Örebro slott..där det just nu pågår en utställning...Open Art...(reklamen säger att Örebro är den KONSTigaste staden just nu) :-)

Man kan bl a beskåda denna jätte-hand som sticker upp ur Svartån, som omringar slottet.


Många trådar har det varit att fästa på mitt randiga projekt.

Inte riktigt klart än..men nästan! Det är ett ganska "crazy" plagg, kan jag avslöja!
Inte att förglömma....jag har fått en utmärkelse av "The Willow Fairy"
med motiveringen: " ... Catarina - i hennes krypin finns det plats för alla djur som behöver tak över huvudet och en flaska mjölk mitt i natten. Här måste finnas ett stort hjärta."
TACK, snälla...det värmer verkligen!
Psst! Jag fick den äran att vara "månadens intervjuoffer" på Sticka Mera´s sida
Känner mig hedrad!

1 kommentar:

The Willow Fairy sa...

Vad kul, ska genast in på sticka mera sidan och läsa.