4 apr. 2009

Shit, shit och återigen shit!

Jag har knappt stickat en maska på 3 dagar...
känns helkonstigt...känner mig nästan sjuk...
tror jag fått "stickfrossa".

Detta ska snarast åtgärdas då jag och vännen K
drar till Kista och SyFestivalen söndag.
Jag ska sticka HELA vägen upp!

Men resan höll nästan på att gå upp i rök...
...kom ju på att jag är ju "småbarnsmamma" igen!!!

SKUTTOBERT!

Men...jag har anlitat "barnvakt".
Mannen får ta sitt "pappa-ansvar" nu när jag ska iväg
och förlusta mig.

En småbarnsmamma måste ju få vila lite ibland, eller hur?

3 kommentarer:

Camilla sa...

Inte stickat något, jag fattar ingenting...

Inte lätt att vara småbarnsförälder. Det gäller att dela på ansvaret. Ha det så kul på mässan. Säg till om ni ser något det står Camilla på så håller jag utkik i Skåne.

The Willow Fairy sa...

Det är bra med små uppehåll då och då så att man saknar det lite, men bara SMÅ uppehåll, inte flera dagar då kan man utveckla dåliga abstinensbesvär som irritation och rastlöshet. Hoppas det blir bättre under dagen och att du njuter av din "barnfria" dag.

Camilla sa...

Tycker det är underbart att man kan roa nån...

Tack för lånet av GPS, vi syns på måndag.

Kram