9 sep. 2008

Jag har fått denna utmärkelse av Garntussen.
Jag tackar och bockar.
Det värmer.

Jag väljer att skicka ut den i cyberspace till ALLA härliga stick- och handarbetsbloggare...
...ni är alla en stor inspirationskälla för mig..och säkert många andra..
..när livet är tufft och man inte riktigt orkar blogga själv..är det härligt att bara sitta och "snurra runt" bland bloggarna och suga åt sig av alla härliga människor, arbeten, garner och projekt.
Ryggen börjar bli bättre...men jösses, vad segt det har varit...och är fortfarande.
Men jag har i alla fall fått tillbaka "stick-orken" igen ... :-)
Tack och lov!
Idag (tis) satt jag och K i vårat stora köpcenter och fikade/stickade. Jag behövde slå ihjäl lite dö-tid mellan jobben...
...gissa om folk glodde!
En del stirrade som om de sett ett ufo.
Det kanske de gjorde också... *hi hi*..eller rättare sagt två :-)

Inga kommentarer: