19 juli 2008

Jag har varit på en liten mini-semester med mannen och husvagnen.
Destination: Kungshamn med omnejd...och en liten avstickare till Göteborg.
Och se, vad jag fann i posten när jag kom hem idag: mitt 2:a Hemlis-paket!
Och WOW vilket paket!
Silla-garn i en härlig grön färg och Lorna´s (underbara) Lace i vacker vinröd nyans.
Du har verkligen träffat mitt i prick, min goa hemlis :-)
Det är precis jag.
2 fina sockmönster, ask med fina choklad + go mörk chokladkaka och polkagrisar.
Gissa vad jag ska ta med till nattjobbet * hi hi*

Detta har jag pysslat med på resan, i bilen. Detta ska bli den här
i Fabel.
Världens bästa bil-stickning. Bara rätstickning...behöver knappt titta...


Och så stickade jag en vante på vägen ner...inspirerad av Garnstrollet...
Trolilgtvis blir det en gåva...
Här syns färgen bättre.

4 kommentarer:

Lenis sa...

Åhhh, vilket fint hemlispaket du fått! Nu längtar jag ännu mer efter mitt hemlispaket nr 2!

Vantarna blir jättefina! Blir lite sugen jag med, men stickar inte efter engelska beskrivningar, så jag får nöja mig med att njuta av er andras alster.

Anonym sa...

Rolig shopping i Göteborg?

Agneta sa...

ditt paket ser underbart ut. Förstår att du blev glad.

Anonym sa...

Vilket härligt hemlispaket du fått!
Härliga vantar också.
Ha det gott!
Margareta(Smygmaskan)