5 maj 2008

Nyss hemkommen från Mr. Tatueraren...lycklig och nöjd!
Den här sitter nu på min högra fot.

Denna placerades på min barm.

Kattälskare som jag är ville jag naturligtvis ha katt...denna på min vänstra överarm...
(bättre bild kommer när det läkt)


...och denna underbart galna "crazy cat" sitter på min vänstra sida på vä smalben.
Jag föll direkt första gången jag såg den...och Mr. Tatuerare gjorde sitt bästa
för att få den att se ännu mer förgrymmad ut. Jag är supernöjd!!

Det blev så att jag nu har en kattsida...och en fjärilssida av min lekamen.
Och fler lär det bli...
...har några på G som jag vill ha...
..så småningom... :-)

5 kommentarer:

Buddas kryp in sa...

Hehe och det var såååå kul att vara med och se C pinas lite... *ler sött*

Nää då..Jag gjorde mitt bästa för att hon skull eha det så bra som möjligt..Matade henne med godis och plastade in såå fint :-)

Anonym sa...

Åhh, vad fina! Tog det inte ont på foten? Jag har hört att ju mindre underhudsfett ju ondare tar det... hu... :-)

Unknown sa...

Wow! Man blir nästan sugen...///Eldstickan ;o)

Anonym sa...

Jag hade preparerat med Emmla-kräm på foten så det gick hur bra som helst.

Susilull sa...

"Smalbenskatten" var ju grym!!