8 apr. 2008

Idag kom det sista Hemlis-3 paketet.
Garnet är HELT underbart! Hand Art sockgarn från Zitron. Mjukt...soft...lent...vackra färger...MYCKET klappvänligt!Och så låg det med ett vackert sockmönster.
Sen fanns där även ett par riktigt tjocka filtbitar...att pyssla med...eller som jag tänkte precis i det ögonblick jag såg dem...perfekta sittunderlag * hi hi* ...fast det förståss ...då får jag nog ha en på varje sida.. :-)
Så det får nog bli nåt pyssligt...tillsammans med söta hjärtan.
Tack snälla hemlis..som inte är hemlig längre :-)








Igår slog jag till och bakade bröd...det blev 8 limpor sammanlagt.
Men i den här familjen räcker det inte länge...inte för att vi är särskilt många...4 pers...utan för att när det finns hembakt så går det åt dubbelt så mycket!!!
Komplingang till "bagarn"? Jodå...men visst...men inte blir det särskilt mycket billigare än att köpa!

1 kommentar:

Unknown sa...

Nja men så mycket smarrigare, samt doften av nybakat bröd ä rnästan oslagbar. Jag borde också baka;o) Bra röst på sångerskan;o)
Eldstickan