3 feb. 2008

Söndag...vilodag...det har jag tagit fasta på!
Här har det snöat flingor stora som "dasslock" lika tätt som dimma...
...men nu tror jag det regnar bort :-(
Skönt å sitta inne och bara mysa...

...och ÄNTLIIIGEN...tredje gången gillt...så blir det ett par rosa Februari.sockor...till min sock-kompis i Knit More Sock Swap. Jag har repat...och repat..för jag hade för tjockt garn...men nu har jag räknat om...och det blir fint.
Sitter i soffan framför tv:n och stickar i sällskap av två av mina älsklingar...Fjodor och Vide.

Vide-kissen är min "päls-prinsessa"

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fantastiskt fina kissekatter du har! Pälsprinsessan ser ut att vara en skogis -har jag rätt?
Snart ska det kluras på mjuka presenter till hemlispaketet...

/din hemliga vän

Anonym sa...

Man skulle kunna tro att det är en skogis...men hon är inte renrasig..troligtvis något blandat...
Jag har tagit hand om henne (och några andra) när jag jobbade på ett katthem...hon blev inlämnad och ingen vet vart hon kommer ifrån eller hur han haft det...men nu har hon det bra! :-)

DOCKMAMMAN sa...

Så söta kissekatter och det var otroligt fin färg på månadens strumpor såg ut som om dom smakar lite av vanilj och smultron/Ha det så gott