29 feb. 2008

Härlig Fredagkväll...



..tillbringade jag med mannen, goda vänner som gifte sig idag, och Jonas Gardell!
Eftermiddagen började i Rådhuset med en (mycket) snabb vigsel...
precis så som de ville ha det :-)...
...sedan fortsatte vi till restaurang med mycket och god mat...
...kvällen avslutades med en kväll i Jonas Gardells sällskap.

Jag har skrattat mig flera år yngre...kommer inte alls fylla 40...
...snarare 27 efter alla gapflabb!

Nu är det inte många timmar kvar...
snart ska jag frosssssa i garner
på syfestivalen!

Och så har jag bestämt mig...jag hoppar över mars månads
sockor...domino-sockorna verkar
för komplicerade för mig just nu...
och Tropicana började jag på...
men det kändes inte så bra...
Jag koncentrerar mig på min sjal istället..
så kanske jag kommer nånstans med den :-)

Inga kommentarer: