10 juli 2008

Jobb-semester i Kungshamn


Detta bekräftar det jag alltid misstänkt! Skönt med lite bekräftelse :-)

4 kommentarer:

  1. Kanske nåt att kurera sitt ryggskott med? Får ta med en rullvagn eller en dotter att bära...//7Eldstickan

    SvaraRadera
  2. Åh, tack gärna ett skott eller två.

    Kanske när alla mina skräpande pelargoner blommat ut och blivit förpassade ut till gästrummet.

    SvaraRadera
  3. Å vad roligt, jag läser att du är nagelskulptör:)

    Kom gärna förbi min nagelblogg ochlämna tips? men ha en skön semester allra först:)

    SvaraRadera