19 juli 2008

Färdig!


February Lady Sweater
Garn: Araucania Ranco Solid 489
Stickor: 5,5
Modifiering: jag stickade slätstickning istället för rätstickning.
Långa ärmar som jag tog in till hälften innan mudden rätstickades.

4 kommentarer:

  1. Vad snygg, jag ska snart börja med "min" till dotter. Då kanske jag kan plåga dig md ev frågor?Eldstickan ;o)

    SvaraRadera
  2. Den blev jättesnygg, fin färg . Har på projektstadiet att sticka den men när?
    Bente/stickigt

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg!
    Hur mycket garn behövde du använda till din tröja? Har ju två olika färger hemma i detta garn och tycker det är jättemysigt!

    SvaraRadera